Kaldt...

I dag hadde vi egentlig tenkt å dratt til Björnriket for å kjöre slalom, men det er for kaldt. forrige helg var vi på skalet å kjörte så da kjöpte jeg og Caj utstyr til oss selv. Får bare vente på å teste da...

Caj dro på jobb en tur i dag, skulle begynne med Una`s bokhylle, så da gikk jeg ut med ungene og når Lea hadde sovna i vogna så måka jeg snö..

Una har besök og Lea og Ada sitter å kikker på mora träsk på cirkus. Jeg tenkte jeg skulle starte på smykkedisplayet jeg skal gjöre. Prata med ei dame som har en butikk her i hogdal og hun ville ha mine smykker der å selge så jeg må ha noe å henge dem opp på.

Lengter bare til våren nå, slippe å kle på ungene masse klär å greier for å gå ut en tur...

I dag blir det masse kos for i dag er det lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0