Snart er det vinter...

Nå er vinterern straks her med snö og kaldt... Det er så vanskelig med klär på ungene for tiden syns jeg for på morgenen kan det väre 4 minus og på dagen skinner solen og det kan väre varmt...

Har jobbet litt siste tiden her da, på gamlehjemmet... kansje ikke noe drömmejobb men det gir litt ekstra penger og man får noe annet å gjöre...

I barnehagen går det kjempebra, Lea har begynt å sove inne på madrass, fatter ikke hvordan de får det til jeg... Tenk, 5-6 småttiser som skal sove i samme rom... men sover, det gjör de... og våkner samtidig...

Una reiser til Sala i dag med sin kompis... Tomt det skal bli i helgen når hun ikke er hjemme, men det er vel bare å innse at hun er ikke så liten lenger...

Beste Mona og pappa kommer i morgen, lengter masse til det. Har ikke sett Mona siden hun lå på intensiven i Trondheim så det er en stund siden..

I dag skal jeg på möte med en konsult ang, å starte eget... Tenkte pröve med på litt matte etterpå. Skal gå innom helsestasjonen å höre om jeg får ta influensa vaksine og... Skifte på senger, törke stöv og stövsuge må gjöres för helga og..,. i morgen jobber jeg 7-16.

Ha en fin dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0