Lenge siden og masse nytt...

Nå var det virkelig lenge siden man skrev her, og det har hendt masse nytt. Lea har begynt i barnehagen og jeg har jobbet 2 dager nå.. Er en stund siden barnehagen begynte, men jeg var arbeidslös en stund til de ringte fra vikariepoolen.

Nå er det höst og i går snödde det for förste gang her... Heldigvis ingenting som ble liggende, men man vil ikke ha snö i starten på oktober heller...

Ute er snart vedboden klar og det skal bli bra å få inn veden der så den slipper ligge rundt omkring overalt her.

I dag har jeg jobbet fra 7-16 så Lea og Ada hadde lang dag i dag... Regner med at det bli kvelden snart her nå, Lea har fått pysj på seg så det er vellingtid snart og senga. Blir nok ikke så sent på mamma heller i kveld regner jeg med. I morgen jobber jeg 16-21 så da kan man sova utpå litt. Får pröve å bli litt flinkere til å oppdatere her nå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0