Höstferie...

Nå har ungene höstferie her... Una sover enda, er nok trött etter en helg i Sala med sin kompis. Lea löper rundt her som vanlig å leker, drar på saker å triller vogn.

I helgen har vi hatt besök av pappa og Mona, har ikke sett henne siden hun lå på intensiven i Trondheim så det var morsomt.. Vi dro til sveg en tur på lördagen å handla litt ellers så satt vi mest her å slappa av. Caj satte inn vindu og dör ute på trappa så det skal slippe å komme inn snö der... Ble som det ble det og.

I dag får jeg beskjed om jeg får jobb på sykes igjen da, ei venninne ringte meg på fredagen å lurte på om jeg var intresssert. Tror det bare var 7 uker, men det er jo litt iallefall.

I morgen skal jeg jobbe på gamlehjemmet igjen, lenge siden sist ettersom jeg har värt så uheldig å hatt sjuke unger her som har vekslet av hverandre.

I dag tror jeg ikke jeg skal gjöre så mye, henge opp gardiner ute og legge sammen klär kansje...

Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0