Regn, regn og atter regn...

Nå vil jeg gjerne ha vinter jeg... Ikke sånt vär som dette med regn, grus och bare rått og ekkelt...

På fredag var vi på fest på folkets hus, min forfest besto av styling hos Maria med sminking og hår... Kjempekoselig hadde vi det, men vi var ikke klar för 21.30 på kvelden... da gikk vi hjem til en Anna og satt der til vi skulle gå. Masse folk var det der, og jeg holdt ut helt til det stengte.. da gik vi tilbake til Anna og fikk ristet bröd med smörstekte kantareller... Nam, nam.... Var vel hjemme kl 3 på natten.. og kl 6 kom Lea med en leke og satte seg i senge med meg... Litt trött da kansje ja...

Passa på å sov 3 timer på lördagen mens Lea sov så den dagen gjorde jeg absolut ingenting... Klev opp kl 2.40 natt til söndag, vekte Una og dro mot Ullared... Kom dit ganske tidlig på söndag så man rakk litt shopping der för det stengte.. Inn der igjen på mandag för man tok turen hjemover. Innom Ikea en tur i Göteborg ble det også så klart.. Har fått handla masse klär til oss alle sammen + litt julegaver ble det også..

I dag er Una hjemme med vondt i magen og jeg kjenner jeg begnner å få litt vondt i halsen... Best å bare ta det med ro da tenker jeg...

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Var gärna med i min tävling där du kan vinna mellanmåls/sportprodukter av ett värde av 700-850:- som pågår just nu här:



http://onechicmama.blogg.se/2010/january/reztart-tavling-1.html

2010-01-24 @ 00:53:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0