Vår helg..

Helgen har gått fort. Kjente på lördags morgen at stemmen min ikke var på topp.. Caj dro på jobb og jeg og jentene kjörte nedover en tur vi og. Kjöpte litt kaffebröd og kjeks. Laga med en dorullholder mens jeg var der da, ble riktig fin syns jeg. Skal ta bilde av den når Caj har fått mala den og tatt den med hjem. Akkurat nå så jobbes det på klesskapene som skal på Una og Lea´s rom. Skal males nå så kanskje det er klart for montering???

På lördagskveld kom Marika hit å passet ungene så stakk jeg og Caj på fest. Satt ute bra lenge og frös, og stemmen ble bare värre og värre. Gikk vel hjem rett för 2 på natta. Ikke en bil og ikke en person mötte jeg på veien. Helt vindstille og litt halvmörkt, skikkelig koselig å ut å gå selv om jeg er mörkredd. Sov 3,5 time å så våkna Lea like pigg som alltid.... Passa på å hvila på sofaen mens hun hvila på formiddagen jeg da. Caj var vel ikke helt pigg så han lå på sofaen meste av dagen han og. Men stemmen min var borte!!!! Ingen stemme i dag heller så Caj fikk ringe å bestille måle-og veietid for Lea. Håper bare ikke noen ringer til meg i dag da :)

Nå er det ryddetid her, Una kommer vel hjem fra skola snart også. Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0