Forkjölet...

Nå har vårforkjölelsa kommet til vårt hus og. Caj hadde i starten på uka og nå er både jeg, Lea og Una  litt tufs i dag. Una var hjemme i går og med vondt i halsen og i natt merket jeg at Lea hadde vondt i halsen hun også. Sov med meg i hele natt.
I dag har jeg solgt Pontiac'en som vi hadde. Bra å bli kvitt noen bil.

Ellers så har det ikke skjedd så mye nytt her i huset... Godt at det er vår nå og nå vil jeg ha solen tilbake igjen!!! Neste helg blir det antageligvis stockholmstur på oss. Caj skal kjöre et kjökken ned, så da blir vi og med og er der ei natt. Håper det blir så vi kan gå på gröna lund litt... Ber til värgudene at det skal bli finvär neste helg da...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0