Sommer og sol!!!

Nå har vi hatt kjempeherlig vär lenge så nå kjennes det at sommeren er her. Har tatt fram bassenget hjemme her og värt på folkan å bada. Tok en tur med båten en kveld her og, kjempeherlig. Lea var litt skeptisk men det gikk bra. Bada og styra på hun også. Jeg har fått soleksem så jeg pröver å ikke väre i sola så mye nå, men aller helst vil jeg bare legge meg på verandaen med ei bok å lese hele dagen :)

I dag skal jeg og ungene ivei å hente Ted som kommer på besök. Han ville väre her bare ei uke i sommer så vi skal passe på mens Caj jobber siste uka för ferien å reise hjem til mamma en tur. Skal bli godt å komme dit igjen selv om det ikke er så lenge siden sist.

Ellers har vi planer om en tur til Mosjöen förste uka Caj har ferie, å så skal vi fjellvandre till bua bestemor og bestefar har på fjellet på os. Skal bo der ei helg å fiske og kose oss. Vi skal sette opp vedbod her hjemme og ellers skal man vel gå rundt å fikse litt her og der som trengs når man bor i hus...

Lea´s rom ble ferdig her i helga og, var til Sundsvall å handla litt stäsj for å ha der så hun fikk flytta inn på söndag. Det gikk faktisk bra, sovna i senga si, men våkna på natta og da fik hun komme inn til meg da.

Nå er ungene på Lea´s rom å leker og snart skal vi dra. Passe på å gjöre unna litt i sveg mens vi först er der. Kommer bilder fra rommet og våre dager litt senere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0