Utelek!!

I dag er det herligt vär, 4 grader kaldt og solen skinner. Gikk en tur med Lea i vogna så hun sovna så satte jeg på meg skiene og gikk noen runder på jordet ved siden av oss. Har gjort et eget skispor der ettersom det ikke er så lett å komme seg ivei på ski når Lea er våken på dagene. Natta i natt var den samme som för, Lea våkna 22.20 og da var det bare for meg å legge meg med henne i senga, da sovna hun med en gang.. Noen som vil väre näre mamma tror jeg. Una og Ada er ute for å gå på ski, men jeg tror Ada tok av seg sine ganske fort :)




Nå ville de ikke väre ute lenger og står i gangen her å roper å skriker på hverandre.. tror jeg blir gal av det!!!



I går til frokost fikk Lea en knekkebrödbit som hun fikk spise på selv... Godt å kladde med noe selv :)




Nå er magen endelig klar... Tok gipsavstöpning når jeg var gravid og nå er den endelig ferdig lakket... Tenkte ha den hengende på veggen på soverommet vårt.. Det ble ganske fint syns jeg.

Nå må jeg finne meg noe lunsj tror jeg for magen min roper etter mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0