Smykke..

Nå har jeg gjort meg et smykke til:


tanken er vel at jeg skal pröve å få solgt noen etterhvert. Har bestilt mer tags og sölvplate så jeg kan klippe til biter selv...

Ellers har uka värt stille og rolig. Torsdagen var ungene ivei igjen og i helga har vi drevet på oppe her med rommene.


Lea koser med dokka si :)
Jeg er glad når jeg får leke
Ser mest bare lur ut..

Det går litt hardt for seg når jeg leser

Venter på maten..

Ada sitter å spiser..

I går var jeg på vattengympa, det er godt å röre litt på seg. passa på å stakk litt för så tok jeg solarium först.

I dag er det mammatreff, men får se hvor mange som kommer... har värt dårlig med det ei stund nå, men det er morsomt å treffe andre som bare går hjemme på dagene og.

Kommentarer
Postat av: magdalena

på lördaG SKA vi vara full :)

2009-02-05 @ 19:55:34
URL: http://magdalenasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0