Sjuke unger igjen...

Vel, nå er Ada på vei til å bli frisk, men Lea er forkjölet. hoster til hun spyr og det er ikke morsomt. Våkna kl 5 i morges da spydde hun på meg og senga så da var det bare å stå opp. Caj fikk stå opp han og, å tenne opp så det ble varmvann så jeg fikk dusja... Jaja,, det går vel over snart.

På mandag var jeg på vattengympa igjen, det er nesten 1 år siden sist jeg var der så det var godt. Lettere nå, for sist jeg gikk så var jeg höygravid. De siste dagene har vi hatt pluss grader så nesten all snöen forsvann, men i går snödde det ca 5 cm og i dag er det minus 12 grader her. litt omvekslende kansje ja.. i går kveld var jeg på styrke og kondosjonspass, trodde virkelig ikke at formen min var så dårlig!!

Tirsdagskvelden hadde Ada 40,1 i feber, men i går hadde hun nesten ingen. I dag er hun som vanlig igjen og har fått dusja seg. Jeg driver på å skal sy meg ei veske, men får det bare til når Lea sover...

Snart skal vi på helsestasjonen å se hvor stor Lea er blitt, tenkt at hun ble 10 mnd i går.. Så fort som tiden går... Snart er det vår og sommer igjen.. Lengter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0