For en bursdagsgave....

I år fikk jeg den verste bursdagsgaven man kan få, nemlig magsjuka... Ada fikk det först på söndagskvelden og jeg fikk det litt senere når jeg skulle legge meg... Satt vel på do mesteparten av natta og spydde en gang på morgenen, men etter det ble det ikke mer. Caj fikk det på morgenen på mandagen og Una senere på dagen. Men, nå er vi friske igjen... Dagen i går gikk med til å skifte på alle sengene, vaske alle klär og vaske badet..

I dag har jeg og Lea värt ute å gått en tur med vogna, og det var virkelig godt å komme seg ut litt. Henta pakke fra ellos i dag og, 5 tröyer og 5 pk hipsters for 400 kr, det var vel billig.. fikk med et handukssett på kjöpet også. Una og Ada driver på oppe å leker seg, tror det lengter både til skola og barnehage igjen, Ada var jo hjemme hele forrige uke pga feber så i morgen tenkte jeg hun skulle få gå i vei en tur., Caj er hjemme i dag og, men i morgen skal han på jobb igjen tror jeg. Maten i dag blir risgröt, er ikke så veldig sugen på noe kraftig mat enda. har kjöpt frukt og tenkte lage en fruktsalat senere i dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0