Torsdag.

I dag skal vi pakke for i morgen skal vi til morfar... Tenkte legge inn litt bilder fra den siste tiden her.
Jeg har sytt nytt trekk til voksiposen da.

slik så den ut

og slik ble det... syns det ble litt finere jeg ja.


Lea klatrer på alt nå, og mest populär er stolene til Una og Ada. Passa fint der da :)


Söskenkjärlighet!!

Kjöpte ny vogn til Lea som jeg fikk forrige uke. Den blir brukt som reisevogn, den andre jeg hadde solgte jeg for der satt hun framover og jeg vil helst ha henne sittende mot meg når vi er ute å går. På lördagen var vi til östersund så da fikk vi prövd den. Funka kjempebra!


Har gjort meg et til smykke til meg selv og, fikk med Ted denne gangen.

Og dette er det förste jeg har solgt!! Håper det blir fler som skal ha etterhvert her.


Nå er vi på vei ut, og mens mamma kler på seg så passer Lea på å klatre litt...

Sånn, nå er vi klar til å ut å gå! Her sitter man jo fint. Nesten så man vil krype ned selv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0