Solgt nytt smykke...

I dag har jeg fått en bestilling på enda et smykke som nå er klart og venter på å bli posta:) Morsomt det er å gjöre noe selv som kanskje folk blir glad for...


Nå er det endlig fredag igjen, men hva helgen byr på det viser seg. Har ingen planer for denne helg. Ganske fint vär og tempen ligger på 0 grader så jeg tror jeg skal kle på ungene å gå ut en tur, må pröve å ta in litt ved.

På mandag skal jeg på arbetsförmedlingen å skive meg inn der, ungene har sportlov så de får bli med til sveg en tur da. Tenkte gå på badet med de mens vi er der.

Har sendt ivei una til farmor og farfar for å låne kjevle nå så i dag skal jeg bake slafs-bröd.
Bilde i öp i dag fra gårdagens skirenn. Una med start nr 13 på vei ut i sporet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0