Stakkar liten...

Nå er Ada sjuk igjen, har hatt feber siden fredag så jeg ringte å fikk en akut tid til legen i dag. Så nå sitter vi å venter på at Caj skal komme hjem ettersom vi ikke har noen bil å ta oss ivei med..


Stakkar liten som er sjuk:(

Pappa sendte bilde fra Röros i går kveld..
Bilde fra Röros i går kveld...

Lea har blitt en racer på golvet nå, de siste dagene har hun kommet på hvordan man drar seg framover og ikke bare bakover og sidelengs, så nå finner jeg hene litt overalt.. På tide med grind til trappa snart tenker jeg. Snart sitter hun selv også:)



Una fikk gå til skola selv i dag ettersom jeg ikke har noen bil hjemme og Ada er sjuk, men det gikk bare bra. Jeg passa på å gå ut å höst rydde litt mens Lea sov på formiddagen her, så nå er det klart for snöen å komme:)

Ridskola i dag ble avlyst og pga bilmangel og sjukdom men her er bilder fra forrige mandag vi var ivei...





Una er så flink å ri:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0