Lenge siden...

Nå er det nesten en uke siden sist jeg skrev... hmmm... Lea har värt forkjölet og hun behöver oppmerksomhet. Sitter å spaner rundt på nettet, har funnet en bäresele som jeg så gjerne vil ha!!!!



Kansje jeg kan önske meg til jul...

Ellers har det vel ikke skjedd så mye her, Una hadde sin siste dag på ridskola på mandag og da gikk vi tom for bensin på vei opp så farfar fikk komme med bensin til oss:P

Nå ligger Lea i vogna å sover å da passa jeg på å ta av sengeklär og fikse litt oppe her, ikke så lett når hun som regel ligger i senga og sover på dagene. 

Lea er som en racer på golvet nå, og lekene er ikke intressante lenger, nå skal hun helst bortpå det som hun ikke får. Så på tirsdag så fiksa Caj grind mellom stua og gangen så jeg vet sånn någonlunde hvor hun er når jeg ikke ser på henne.

Nei, må pröve å fikse litt mer för lilltösa våkner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0