Höst!!

I dag har jeg raka löv.... for et jobb.. Visste ikke at trär kunne ha så mye löv jeg, det er MANGE hauger med löv her nå som må plukkes opp.. Satser på at Caj får tid til det en dag:)

I går var Ada til legen og han fant ut at hun har halsbetennelse så nå er det penicillin i 10 dager som gjelder. Hun protesterte litt både i går kveld og i dag, men hun tok alt til slutt, flinke jenta. Nå ligger hun på sofaen å kikker på tv.

Una gikk selv på skola i dag og, og når hun kom hjem så passa hun Ada en stund så jeg kunne gå ivei å treffe de andre mammaene. Godt å komme seg ut litt. Men så fort jeg kom hjem så ringte hun en kompis og stakk dit, får se når hun kommer hjem da.

Det er full fart på Lea her, åler etter lekene sine og koser seg på golvet. Tror jeg skal legge med på sofaen med henne en stund jeg og. Man blir trött av å väre ute å holde på når man ikke er vant til det:)

Kommentarer
Postat av: Mona

ja.. hu skull kom å hent mæ på fredag etter skolen:)) så da blir det inderøya-tur vettu:) va på inderøya i helga å æ sjø...

2008-10-08 @ 01:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0