skriver skjelden....

men får pröve å oppdatere litt.,.,.  Ada er syk igjen, var å tok halspröve og stikk i fingeren i dag men ikke tegn på streptokokker,, Lea er som vanlig, pröver å reise seg litt nå og da og er så glad når hun klarer det



Una er hos farmor og farfar en tur så jeg og Ada har spist stekt torsk med bulgur i dag, veldig godt faktisk. Lea har nettopp sovet i vogna ute og er nyvåken



tenkte oppdatere litt ang. julegave önsker og..

Una og Ada satt å kika i HM katalogen her en dag og de fant ut at de önsker seg klär med Hello Kitty på.... Lea skulle hatt fårskinnstöffler, sengeklär str junior.. ullundertöy, og så önsker hun seg en rosa vognpose type som denne:



Jeg og Caj ble enige om at vi skal kjöpe oss soffa i julegave,


blir sikkert ikke röd men det finner vi vel ut. skal flytte stua inn dit vi har kontor nå så vi kan fyre i peisen vi har der... blir vel bra med en soffa, 2 stoler og et lite rundt bord. flatskjerm tv skal vi også ha etterhvert...

Siste tiden her har jeg fått i oppdrag å strikke leggvarmere til ungene og Lea sine er klar



visst ble det fint?? kan väre bra å ha om jeg skal ha henne i sele eller sjal ute når det blir varmt med uteklär... kom på en ting som jeg önsker meg selv og,, ekstern harddisk til datan min:)

nå skal Lea få litt mat så skal vi sette oss å kose oss...

Kommentarer
Postat av: Mona

kjæm t dåkk uansett æ!! samma faan altså!! savne dåkk sånn!!!

kjempegla i dææ:)<3

2008-11-13 @ 12:37:54
Postat av: Kristin

Benvärmarna var ju jätte söta!! Hoppas ni hittar åkpåsen. Kram

2008-11-14 @ 09:09:45
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0