Julegave önsker...

Ja nå närmer det seg jul og jeg tenkte legge ut önskelisten på det vi önsker oss:)

Una:

Ken- altså barbi mann...
Dokkehus
greier til barbi dokker
stellebord med badekar under til babydokka

sikkert masse annet også men jeg husker ikke mer nå...
men hun skulle kansje hatt noe for å ha på det nye rommet sitt, når det blir klart..

Ada: 

Ken- altså barbi mann...
greier til barbi dokker
bebis til pollydokkene..
klär og utstyr til babydokka

vet ikke helt hva hun behöver jeg... har vel det meste men hun ville sikkert ha noe fint å ha på rommet sitt hun også

Lea:

Gåvogn type brio eller micki

hmm.. kommer ikke på så mye til henne, men hun også får jo nytt rom snart som trenger pyntes opp litt.

Jeg önsker meg penger eller gavekort på t.ex ikea e.l
nytt digitalkamera.
snille unger og 7 rette i lotto:)

er litt dårlig på det med önsker, kjöper som regel selv om det er noe jeg behöver...

Forresten så er min kjäre sambo 32 år i dag, HIPP HIPP HURRA!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0