Endelig fredag!!!

Ada er hjemme med mamma i dag og Una er på skola til 13.30.  Ikke så lett å få gjort noe her hjemme heller når jeg har en liten som skal ammes i sövn, å så fort jeg legger henne fra meg så er hun lys våken:) 

I dag har jeg värt våken fra kl 5. Då våkna Lea å skulle ha mat å jeg kunne ikke sovne igjen. Lea sovna om 6.30 så da sto jeg opp.

Ada var litt småsyk i går, men tror hun er bedre i dag. Hadde litt feber så hun lå på sofaen mest hele kvelden. Töft å starte på med hverdagen igjen virker det som.

Nå sitter jeg å spiser frokost, mens Lea ligger i vogna ved siden av meg å prater og roper, ingen tegn til å sove der nei. Vil ha sommer og sol igjen så man kan väre ute å bare kose seg.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va kul att du fixat en blogg också! Fin!

Här har Tuva däckat i soffan, jag har lagt henne på golvet på en fäll, annars allt bara bra.

Krya på dig!

2008-09-02 @ 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0